poniedziałek, 18 listopada 2013

Dzień po dniu

18 listopada 2013

Przejrzyj, twoja wiara cię uzdrowiła.

Wiara nie jest zjawiskiem teoretycznym...
Nie jest zbiorem sloganów, tez, sylogizmów...
Wiara działa i jest konkretna, czyni cuda...
Wiara otwiera oczy - widzisz to, czego inni nie widzą...

Jak bardzo potrzebujemy wiary...
Nawet ateiści mają głęboki niepokój, który jest pragnieniem...
Jestem żebrakiem przy drodze, ale idzie Jezus...
Wołam - Jezusie, ulituj się nade mną...
Abym przejrzał...

Wiara rodzi się ze spotkania...
To Jezus mnie szuka i spotyka...
To Jezus dotyka mojego serca...
Otwiera oczy i nadaje sens wszystkiemu...

Chcę Jezu wejść na drogę i iść za Tobą...
Chcę wielbić Boga, który mnie uzdrowił...
Chcę być świadkiem Jego miłości...
Aby wszyscy oddali chwałę Bogu...


Brak komentarzy: