niedziela, 24 listopada 2013

Dzień po dniu

24 listopada 2013

Dziękujcie Ojcu, który was uzdolnił do uczestnictwa w dziale świętych w światłości.

Jezus jest Królem, Panem nieba i ziemi - jest moim Panem, moim Królem...
Dziękuję Bogu za skarb wiary...
Tak - wiara jest skarbem mojego życia...
Rozpala mnie miłością, która wypływa z Serca Boga...

Jestem słabym, grzesznym człowiekiem...
W glinianym naczyniu mojego życia jest skarb wiary...
Jest owa przeogromna moc, która jest nie ze mnie...
Tą mocą jest Duch Święty, który mieszka we mnie i działa przeze mnie...

Pan mnie wybrał i powołał do służby w Kościele...
Jestem prezbiterem - sługą ołtarza, Eucharystii...
Dziękuję za wybranie i każdy dzień realizacji powołania...
Dziękuję za ludzi, do których mnie Pan posyła...

Ojciec posłał Syna i światło rozbłysło w ciemności...
Pan wybrał mnie, aby Jego światło rozprzestrzeniało się przeze mnie...
Mam udział w światłości Pana, doświadczam Jego miłości...
Moja droga jest pełnieniem Jego woli każdego dnia...

Każdy z nas ma swoją historię, swoje braki i doświadczamy w niej spotkania z Panem...
Jestem grzesznikiem, ale Ty, Jezu pamiętaj o mnie, gdy będziesz w swoim królestwie...
Jezus prowadzi nas do swojego królestwa przez krzyż zwycięski...
Idziemy za naszym Pasterzem we wspólnocie Kościoła...

Dziś ze Mną będziesz w raju.

Brak komentarzy: