sobota, 11 stycznia 2014

Dzień po dniu

11 stycznia 2014

Jezus wyciągnął rękę i dotknął go...

Dotknij mnie Panie i oczyść moje serce...
Ty widzisz mój trąd i moją bezradność...
Jestem jak ślepiec, a myślę, że widzę...
Pogrążony w samotności pośród pozorów połączeń...

Przyjdź do mnie, Panie i dotnij moich ran...
Popatrz jak cuchną choroby mego wnętrza...
Przeniknij do głębi balsamem uzdrowienia...
Niech Twój Duch mnie namaści...

Wyprowadź mnie z grobu mojej cielesności...
Przywróć mi radość, przywróć mi nadzieję...
Rozpal w mym sercu miłość, która od Ciebie pochodzi...
Niech blask Twojej światłości zaświeci we mnie...

Jestem jak bukłak wysuszony w skwarze...
Jestem jak wiór fruwający na wietrze...
Nic po mnie, bo grzech przeżarł moje kości...
A ciemność zawładnęła moje serce...

W Tobie ocalenie mego życia...
W Tobie cała nadzieja i pełnia życia...
Tobie oddaję moją nędzę grzechu...
Tylko w Tobie składam moją ufność...

Chcę, bądź oczyszczony.

Brak komentarzy: