niedziela, 12 stycznia 2014

Dzień po dniu

12 stycznia 2014

Oto mój Sługa, którego podtrzymuję, Wybrany mój, w którym mam upodobanie. Sprawiłem, że Duch mój na Nim spoczął; On przyniesie narodom Prawo.

Posłany przez Ojca do zbuntowanych ludzi...
Namaszczony Duchem Świętym idzie pełnić misję zbawienia...
W świat ludzkich zmagań i uzależnień przynosi prawo miłości... 
Jest ocaleniem dla zgubionych... 

Ustanowiłem Cię przymierzem dla ludzi, światłością dla narodów, abyś otworzył oczy niewidomym, ażebyś z zamknięcia wypuścił jeńców, z więzienia tych, co mieszkają w ciemności...

Jest pojednaniem w świecie podziałów i nienawiści...
Wyciąga rękę do człowieka zbuntowanego i aroganckiego...
Jest przymierzem z Bogiem i źródłem więzi braterskich...
Przynosi wyzwolenie i światło duszy, która żyje w ciemności... 

Przeszedł On dobrze czyniąc i uzdrawiając wszystkich, którzy byli pod władzą diabła, dlatego, że Bóg był z Nim...

Jego droga prowadzi po peryferiach i rozdrożach ludzkich pragnień...
Jest namaszczeniem i uzdrowieniem moich ran...
Przechodzi przez moje życie aż do głębi mojego serca...
Emmanuel - to znaczy Bóg jest z nami...

A gdy Jezus został ochrzczony, natychmiast wyszedł z wody. A oto otworzyły Mu się niebiosa i ujrzał Ducha Bożego zstępującego jak gołębicę i przychodzącego na Niego. A głos z nieba mówił:"Ten jest mój Syn umiłowany, w którym mam upodobanie."

Niech Duch Święty zstąpi na mnie...
Niech mnie namaści do misji Jezusa we mnie...
Niech usłyszę słowa Ojca - Jesteś moim synem...
I pójdę gdzie mnie pośle, aż po krańce ziemi...

Brak komentarzy: