niedziela, 5 stycznia 2020

Dzień po dniu

5 stycznia 2020

Słowo Wcielone wśród nas zamieszkało...

Wybrał nas przed założeniem świata, abyśmy byli święci i nieskalani przed Jego obliczem...

Twoje imię i przeznaczenie jest dla świętości...
Jesteś stworzony na obraz i podobieństwo Boga...
Daj mi, o Panie mądrość - daj nowe oczy serca...
Ukaż mi drogę mego życia z Tobą - mój Panie...

Niech da wam światłe oczy serca, byście wiedzieli, czym jest nadzieja, do której On wzywa...

Gdzie jest Ojciec i Syn, tam jest ich wzajemne ku sobie upodobanie."Ojciec mój i Ja jedno jesteśmy". Przez upodobanie, przez dążenie, które wyraża się w miłości, Duch Miłości, Duch  Święty, który od Ojca i Syna pochodzi, zespala w nas nie tylko Ojca i Syna, ale skierowuje Ojca ku Synowi, ku każdemu synowi, a więc i ku temu gospodarzowi, który w swej duszy Ojca i Syna.
Kardynał Wyszyński
    

Brak komentarzy: