środa, 18 lutego 2009

Dzień po dniu

18 lutego 2009

2Tm 3,14-17
Ty natomiast trwaj w tym, czego się nauczyłeś i co ci powierzono, bo wiesz, od kogo się nauczyłeś. Od lat bowiem niemowlęcych znasz Pisma święte, które mogą cię nauczyć mądrości wiodącej ku zbawieniu przez wiarę w Chrystusie Jezusie.
Wszystkie Pismo jest przez Boga natchnione i pożyteczne do nauczania, do przekonywania, do poprawiania, do wychowywania w sprawiedliwości - aby człowiek Boży był doskonały, przysposobiony do każdego dobrego czynu.

Dobry Ojcze, dziękuję Ci za Biblię.
Za Świętą Księgę, która jest Twoim Słowem.
Wierzę, że ta Księga w natchnieniu Ducha Świętego została napisana.
Jest Księgą Twojego Słowa -
Ty mówisz do mnie wersetami tej Księgi,
Twoje Słowo prowadzi mnie ku zbawieniu przez wiarę w Jezusa Chrystusa,
Twoje Słowo naucza mnie, przekonuje, kształci, objawia Twoje oblicze, przysposabia do każdego dobrego czynu,
Twoje Słowo ukazuje mi Twoją wolę, szlak mojego wędrowania ku Tobie.
Dziękuję Ci, Ojcze za Księgę Słowa
i proszę o łaskę trwania w czytaniu,
codziennym czytaniu, rozważaniu i wprowadzaniu w czyn.
Przyjdź Duchu Święty.

Brak komentarzy: