czwartek, 19 lutego 2009

Dzień po dniu

19 lutego 2009

Hbr 4,12-13

Żywe bowiem jest słowo Boże, skuteczne i ostrzejsze niż wszelki miecz obosieczny, przenikające aż do rozdzielenia duszy i ducha, stawów i szpiku, zdolne osądzić pragnienia i myśli serca. Nie ma stworzenia, które by dla Niego było niewidzialne; przeciwnie, wszystko odkryte jest i odsłonięte przed oczami Tego, któremu musimy zdać rachunek.

Żywe jest Twoje Słowo, Panie.
Skuteczne jest i mówi dziś do mnie, dotyka mnie.
Dziękuję Ci, Panie za Twoje Słowo.
Za to, że ono przenika mnie i sięga aż do głębi serca.
Że Twoje Słowo prześwietla moje pragnienia i myśli serca.
Panie, człowiek nieraz chce uciec przed Twoim Słowem,
zamyka serce, tworzy mur wewnętrzny -
Ty, Panie znasz moje serce.
Dziękuję Ci za wspólnotę.
Ty tu jesteś i tu mogę usłyszeć Twój głos.
Tu mogę słuchać Twojego Słowa.
Tu mogę dzielić się Twoim Słowem.
Tu mogę dzielić się swoimi trudnościami i lękami.
Proszę Cię, abyś usuwał każdą barierę,
każdą przeszkodę w moim sercu,
gdy mówisz do mnie.
Niech Twoje Słowo dociera aż do głębi.
Przyjdź Duchu Święty.

Brak komentarzy: