piątek, 20 lutego 2009

Dzień po dniu

20 lutego 2009

Mt 7,21.24-25

Nie każdy, kto mówi Mi:"Panie, Panie!", wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie.
Każdego więc, kto tych słów moich słucha i wypełnia je, można porównać z człowiekiem roztropnym, który dom swój zbudował na skale.
Spadł deszcz, wezbrały rzeki, zerwały się wichry i uderzyły w ten dom. On jednak nie runął, bo na skale był utwierdzony.

Panie mój,
Panie mój - chcę iść za Tobą.
Chcę usłyszeć Twój głos.
Chcę rozpoznać Twoje wołanie.

Panie Jezu, dziękuję Ci za Słowo Twoje,
które jest lampą dla moich stóp
i światłem na mojej ścieżce.

Oto wzywasz mnie,
abym budował moje życie na skale.
Ty jesteś Skałą.
Chcę na Tobie budować.
Chcę Tobie zaufać.

Oddaję Ci wszystkie przeciwności,
które targają moim życiem.
Tylko Tobie mogę zaufać.
Tylko na Tobie mogę się oprzeć.
Ty jesteś Skałą mojego życia.

Wybieram Ciebie, Panie.
Wybrałem drogę życia.
Prowadź mnie Panie.
Ty jesteś drogą, prawdą i życiem.
Ty jesteś drogą prawdziwą do Życia.
Przyjdź Duchu Święty.

Brak komentarzy: