sobota, 2 stycznia 2010

Dzień po dniu

2 stycznia 2010

Kto ty jesteś?

Jam głos wołającego na pustyni...

Jan Chrzciciel wiedział kim jest.
Kim jestem ja - to pytanie o moją tożsamość.

Człowiek zrywając więź z Bogiem zatracił swoją tożsamość, nie wie kim jest i dokąd podąża.
Syn Boży stając się człowiekiem przywraca człowiekowi utraconą godność i prawdę o nim samym.

Jesteś dzieckiem Boga.
Bóg miłuje ciebie i chce, abyś zamieszkał w Jego Domu.
Życie na ziemi jest drogą do Domu Ojca.
Jezus nas prowadzi i uzdalnia nas do miłości.
Miłość nadaje kształt twojemu życiu.
Bóg jest miłością.
Człowiek stworzony na obraz Boga i odkupiony drogocenną Krwią Jezusa, jest Miłością.
Kto ty jesteś?
Jestem dzieckiem Boga, a moje życie spełnia się przez Miłość.
Każde powołanie - małżeńskie, kapłańskie, zakonne - jest powołaniem do miłości.

Dziękuję Ci Panie, że mnie cudownie stworzyłeś,
godne podziwu są Twoje dzieła.

Brak komentarzy: