niedziela, 5 października 2014

Dzień po dniu

5 października 2014

Chcę zaśpiewać mojemu przyjacielowi pieśń o jego miłości ku swojej winnicy...

Umiłowałem cię miłością odwieczną...
Winnicą jest świat i cała ludzkość...
Pan umiłował nas i zadbał o nas...
Ona cierpkie wydała jagody...

Jaki jest owoc mojego życia?...
Czy Bóg rozczarował się mną?...
Czy mam szansę odbudowania?...
Czy puste napełni się miłością?...

O nic się zbytnio nie troskajcie, ale w każdej sprawie wasze prośby przedstawiajcie Bogu w modlitwie i błaganiu z dziękczynieniem...

Czy to możliwe dziś tak żyć?...
Kto za mnie zrobi, abym nie zatonął?...
Gdy nie ma troski pustka ogarnia...
Czy to naprawdę jest możliwe?...

Zaufaj Panu już dziś...
Pozwól się nieść...
W słabości jest moc...
W pustce świeci blask...

Kamień, który odrzucili budujący, stał się głowicą węgła...
Jezus Panem jest...

Brak komentarzy: