czwartek, 9 października 2014

Dzień po dniu

9 października 2014

Jeśli więc wy, choć źli jesteście, umiecie dawać dobre dary swoim dzieciom, o ileż bardziej Ojciec z nieba da Ducha Świętego tym, którzy Go proszą.

Umiemy dawać dobre dary swoim dzieciom...
Oczekujemy od Boga największego dary - Ducha Świętego...
Modlitwa próśb jest modlitwą naszej pokory...
Uznajemy naszą niewystarczalność, odczuwamy dotkliwie brak...

Bóg widzi naszą biedę, nasze liczne niedostatki...
Przychodzi nam z pomocą - daje więcej niż się spodziewamy...
Bóg naprawdę jest dobrym Bogiem...
On jest szczodry w dawaniu - kocha nas ponad miarę...

Szukajcie, a znajdziecie;
kołaczcie, a otworzą wam...
Proście, a będzie wam dane...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Witaj Ks. Romanie, cieszę się, że księdza widzę w dobrej formie.Miałam przyjemność spotkać księdza kilka lat temu w W-wie i współpracować. Potem wyjechałam do Francji gdzie przygotowywałam się do wyjazdu na misje. Jednak po dwóch latach wróciłam do kraju.
Piszę bo ostatnio zaangażowałam się w szlachetną paczkę jako wolontariuszka i przypomniało mi się, że to razem z księdzem i innymi świeckimi jeździłam do więzienia, do radia...
Dziękuję bardzo za pokazanie mi jak można żyć aktywnie i służyć innym.
Pozdrawiam Beata Witkowska