czwartek, 16 lipca 2015

Dzień po dniu

16 lipca 2015

Pan Bóg pamięta o swoim przymierzu...

Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię...

Ciężko jest nam - potrzebujemy pomocy...
Głody emocjonalne, chore relacje,  lęki o przyszłość...
Jak trudno się  porozumieć, jak trudno zrozumieć...
Pieniądze, podróże, troska o wygląd - to nas boli...

Jezus przychodzi i zaprasza - otwórz się, zaufaj Mi...
Przychodzę, aby nieść twój krzyż, aby cię uzdrowić...
Jego jarzmo jest drogą wolności - to prawo miłości...
Jego Serce pokorne i łagodne koi i uzdrawia twoje serce...

Mojżeszu idź do braci i bądź ocaleniem dla ludu...
Będzie opór starszyzny i króla - Ja jestem z tobą...
Będą znaki i cuda - będziesz działał w moje imię...
Ja jestem, który jestem - poza mną nie ma innego Boga...

Nawiedziłem was i ujrzałem, co wam uczyniono...
 

Brak komentarzy: