czwartek, 2 lipca 2015

Dzień po dniu

2 lipca 2015

W krainie życia będę widział Boga...

Wstań, weź swoje łoże i idź do domu...

Paraliż serca jest grzechem naszego życia...
Jestem obezwładniony - potrzebuję Jezusa...
Bracia zanoszą mnie w przestrzeń miłosierdzia...
Jezus widzi serce - uzdrawia duszę i ciało...

Do kogo przychodzisz w swojej nędzy grzechów...
Gdzie szukasz oczyszczenia swojej duszy...
Sam sobie nie poradzisz - demon trzyma cię...
Tylko Bóg rozgrzesza - nie człowiek...

Nie podnoś ręki na chłopca i nie czyń mu nic złego...

Abrahamie musisz ofiarować Mi syna Izaaka...
Twój syn nie może być twoim bogiem - Ja Jestem...
Wierzysz - bądź posłuszny - złóż ofiarę syna...
Niech dokona się zwycięstwo twojej miłości do Mnie...

Bóg Syna swego nie oszczędził, ale Go za nas wydał...
Bóg ukazuje swoje oblicze w ofierze Abrahama...
Kim jest twój Bóg - jaka jest twoja wiara posłuszeństwa...
Nic nie może być większe od Boga w twoim sercu...

Abrahamie... Oto jestem...

Zniszczenie środowiska ludzkiego jest sprawa bardzo poważną nie tylko dlatego, że Bóg powierzył człowiekowi świat, ale także dlatego, że samo ludzkie życie jest darem, który trzeba chronić przed różnymi formami degradacji.
Laudato si 5



Brak komentarzy: