piątek, 3 lipca 2015

Dzień po dniu

3 lipca 2015

Idźcie i głoście światu Ewangelię...


Jesteście współobywatelami świętych i domownikami Boga...

Kim jestem w wielkiej wspólnocie Kościoła?...
Jakie powołanie mnie pochwyciło w tej budowli?...
Jakie zadania mam wykonać na drodze wiary?...
Jestem niepowtarzalny w misji Jezusa w świecie...

Tak - każdy ma jedyne miejsce i powołanie...
Każdy jest potrzebny i odpowiedzialny za Kościół...
Jest dynamizm wzrostu budowli Kościoła...
Architektem jest Bóg - my wykonawcami...

Wiara nasza jest słaba - chcemy dotykać Jezusa...
On przychodzi - umacnia nas w wierze...
Jego rany rozpoznajemy dziś w całym Kościele...
Zbawienie realizuje się w nas przez Ducha Świętego...

Pan mój i Bóg mój...
Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli...

Prawdziwy rozwój człowieka ma charakter moralny i pociąga za sobą pełne poszanowanie osoby ludzkiej, powinien być również ukierunkowany na świat przyrody i «brać pod uwagę naturę każdego bytu oraz ich wzajemne powiązanie w uporządkowany system.
Laudato si 5

Brak komentarzy: