czwartek, 26 maja 2016

Dzień po dniu

26 maja 2016

Jesteś kapłanem, tak jak Melchizedek...

Wy dajcie im jeść...

Dziś tyle znaków - wspólnota beze mnie...
Sękacz połamany - dar biskupa - niespodzianka...
Rozmowa z siostrą Teresą i Izą - bliskość...
Film - mój ojciec odchodzi i cierpienie miłości...

Samotność - niespełnienie i żal - nie można odwołać...
Chleb co-dzień trzymam w ręku - to On mnie trzyma...
Jestem jak Melchizedek - nie wiadomo skąd...
Skarb w naczyniu glinianym - tak słaby, że mocny...

Dziś Twój dzień - wychodzisz na ulice...
Niosą Cię - a Ty nas wszystkich niesiesz...
Taki mały i kruchy - Wielki Bóg...
Tak dobry, że daje się zjeść każdemu...

Ja jestem chlebem żywym, który zstąpił z nieba.
Jeśli ktoś spożywa ten chleb, będzie żył na wieki...

 
 

 
    

Brak komentarzy: