środa, 9 marca 2011

Dzień po dniu

9 marca 2011

WIELKI POST - ŚRODA POPIELCOWA

Nawróćcie się do mnie całym swym sercem, przez post i płacz i lament.
Rozdzierajcie jednak wasze serca, a nie szaty!
Nawróćcie się do Pana, Boga waszego!
On bowiem jest łaskawy, miłosierny, nieskory do gniewu...

Wielki Post jest czasem pokuty i nawrócenia...
Jest to droga, którą podążamy słuchając Słowa Bożego i otwierając się na Ducha Świętego...
Przygotowujemy się do Paschy - Męki, Śmierci i Zmartwychwstania Chrystusa...

Wielki Post jest czasem ewangelizacji, aby ludzie mogli spotkać Jezusa...
Wielki Post jest drogą prowadzącą do źródła naszego życia...
Tym źródłem jest Chrzest...

Dziś przez posypanie głów popiołem uniżamy się przed Bogiem...
Jestem prochem i w proch się obrócę...
Wyznaję kruchość mojej egzystencji i to, że tu jestem w drodze...
Moja śmieć nie jest końcem, ale paschą...
Przejściem do domu Ojca...

Brak komentarzy: