czwartek, 17 lipca 2014

Dzień po dniu

17 lipca 2014

Przyjdźcie do Mnie wszyscy...

Przyjdźcie - to znaczy Ja przychodzę...
Przyjdźcie - to znaczy przyjmijcie Mnie...
Przyjdźcie - to znaczy otwórzcie serca i nie lękajcie się Mojej miłości...
Wszyscy przyjdźcie - to znaczy nie wybrani, wyjątkowi, elita...
Nikt nie jest wykluczony, nikt odrzucony - kocham ciebie dziś...

Wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście...

Przyjdźcie ze swoimi słabościami, lękami i troskami...
Nie musicie się upiększać, nie musicie porządkować...
Porażki, ciężka praca, choroby i grzechy - to wszystko obejmuję Moją miłością...
Jestem blisko ciebie i chcę wziąć  twoje ciężary...

Ja was pokrzepię...

Pokrzepienie Jezusa do Duch Święty - woda ożywiająca...
Ludzie pocieszają, ubolewają, albo mówią - dobrze mu tak...
Jezus wylewa balsam Ducha Miłości...
Zamienia rany na perły, ciemność na światło...

Weźcie moje jarzmo na siebie...

Jarzmo Jezusa to Jego natura ludzka i wola Ojca...
Jarzmo Jezusa dla ciebie to twoje powołanie i misja...
Jarzmo jakby ogranicza, ale wyznacza kierunek...
Jarzmo jest przestrzenią wolności, w której spełnia się ludzka miłość...

Uczcie się ode Mnie, bo jestem łagodny i pokorny sercem...

To droga uczniostwa, w której realizuje się misja Jezusa...
Jesteś wybrany - Jezus przychodzi - otwórz serce...
Oddaj Mu serce swoje i ciężar życia - słabości i grzechy...
On jest wyzwoleniem i misją zbawienia - Jemu zaufaj...




1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Racja, to On przychodzi, a my tylko klękamy na kolana.Co do misji i powołania:Jezu, ufam Tobie!