niedziela, 27 lipca 2014

Dzień po dniu

27 lipca 2014

Proś o to, co mam ci dać...

Panie, proszę, abyś umocnił moją wiarę...
Abym rozpoznawał Ciebie w moim życiu...
Abym potrafił kochać ludzi, których spotykał...
daj mi radość serca i pokój w podążaniu za Tobą...

Daj mi cierpliwość i odwagę w przekraczaniu własnych granic...
Abym w mojej posłudze był bezinteresowny i czysty...
Pragnę wielbić Ciebie wszystkim i kochać ponad wszystko...
I prowadź mnie do szczęścia, które jest wiecznym przebywaniem z Tobą...

Bóg z tymi, którzy Go miłują, współdziała we wszystkim dla ich dobra...

Ty pierwszy mnie wybrałeś i umiłowałeś...
Chcę kochać Ciebie, Panie i chodzić Twoimi drogami...
Niech Twój Święty Duch otwiera mnie na Twoją wolę...
Chcę współdziałać z Tobą, aby dobro pomnażało się wokół...

Królestwo niebieskie podobne jest do skarbu ukrytego w roli...

Ty jesteś skarbem mojego życia...
Ty jesteś najcenniejszy i jedyny pośród różnych darów...
Chcę posiąść ten Skarb - chcę się Tobie oddać...
Aby przez moje życie Twoje królestwo rosło bardziej...

Podobne jest królestwo niebieskie do kupca, poszukującego pięknych pereł...

Panie, ogarniam teraz modlitwą wszystkich, którzy poszukują...
Szukają pracy, pieniędzy, szczęścia, miłości - szukają Ciebie...
Pozwól im odnaleźć Ciebie - drogocenną Perłę...
Pozwól mi współdziałać dla dobra ich poszukiwań...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Niech się tak stanie, jak ksiądz pisze. Piękne prośby wobec Króla! A On daje ponad oczekiwania!