środa, 30 lipca 2014

Dzień po dniu

30 lipca 2014

Słowa Twoje, Panie, są duchem i życiem,
Ty masz słowa życia wiecznego.

Jesteś Panie dla mnie skarbem najcenniejszym...
Jesteś najpiękniejszą perłą...
Szukałem Cię - to Ty mnie odnalazłeś...
Ty zawsze byłeś blisko mnie...

Jestem Twoim dzieckiem...
Cudownie mnie stworzyłeś...
Gdy uciekłem, zraniłem Twoje Serce...
Ty nie odrzuciłeś mnie...

Dałeś się przybić do krzyża...
To wszystko, aby mnie zdobyć...
Wciąż pukasz do moich drzwi...
Abym uwierzył w Twoją miłość...

Jesteś cierpliwy i wytrwały...
Twoja miłość się nie zniechęca...
Gdy otworzę, wejdziesz i zaświecisz...
Ciemność zniknie i nastanie dzień...

Przyjdź, Panie Jezu...
Wołam w głębi duszy mej...
Przebacz i przemień...
Nadaj blask ciemności mej...




1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Uwierzyć w Miłość Pana do mnie...miłość nie zna lęku...Panie, przymnóż mi Wiary,że od założenia świata jestem w Twoim Sercu i nikt, i nic nie oderwie mnie od Ciebie.
I ucz mnie kochać innych, którzy też w Twoim wiernym Sercu są!