sobota, 19 lipca 2014

Dzień po dniu

19 lipca 2014

Oto mój Sługa, którego wybrałem, umiłowany mój, w którym moje serce ma upodobanie. Położę ducha mojego na Nim, a On zapowie prawo narodom...

Jezus - Sługa Boga posłany do ludzi...
Namaszczony Duchem Świętym idzie, aby wypełnić wolę Ojca...
Naucza o Królestwie, czyni znaki i cuda...
Uzdrawia, wskrzesza, uwalnia od niemocy i demonów...

Taki jest Jezus, który idzie na Glogotę...
Tu na ołtarzu krzyża składa ofiarę swego życia...
Krwią swoją przypieczętował przymierze...
Pokonał śmierć - zmartwychwstał i żyje...

Dziś jego uczniowie namaszczeni Duchem Świętym...
Posłani, aby misję Jezusa pełnić w świecie...
Jesteś misjonarzem w swoim środowisku...
Światło miłości rozprzestrzenia się wokół ciebie...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Jezus ma władzę, ale taką, że trzciny nadłamanej nie złamie i nie zgasi knotka o nikłym płomieniu. To jest władza miłości! Uczyć się od Niego to łaska!