piątek, 22 kwietnia 2016

Dzień po dniu

22 kwietnia 2016

Tyś moim Synem, Ja Cię dziś zrodziłem...

Ja jestem drogą i prawdą i życiem. 
Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie...

Jezu, Ty jesteś Synem Ojca Przedwiecznego...
Ty jesteś Drogą - idziemy za Tobą...
Ty jesteś Prawdą - słuchamy Twoich Słów...
Ty jesteś Życiem - uczysz nas miłości...

Cel naszego wędrowania - wejść do Domu Ojca...
Pełnia szczęścia i życia w ramionach Boga...
Uwalniasz nas od lęku - zaufaliśmy Tobie...
Objawiasz nam sens naszej codzienności...

Głosimy wam Dobą Nowinę...

Dobrze zatem, aby to Duch Święty kierował naszymi krokami: On jest Miłością, On jest Miłosierdziem, które rozbrzmiewa w naszych sercach. Nie stawiajmy przeszkód Jego ożywiającemu działaniu, ale idźmy za Nim drogami, jakie On nam wskazuje. Trwajmy z otwartym sercem, aby Duch Święty mógł je przekształcić i w ten sposób otrzymawszy przebaczenie, pojednani, zanurzeni w ranach Pana stawajmy się świadkami radości wypływającej ze spotkania Zmartwychwstałego Pana żyjącego pośród nas.  
Franciszek papa 


Brak komentarzy: