poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Dzień po dniu

18 kwietnia 2016

Boga żywego pragnie moja dusza...

Ja jestem bramą owiec... 

Jezus zaprasza - przyjdźcie do Mnie wszyscy...
On jest bramą do życia w pełni i drogą do Ojca...
Przez bramę chrztu wchodzimy do Jego wspólnoty...
Tu karmi nas Chlebem życia i obmywa nasze rany...

Ja przyszedłem po to, aby owce miały życie, i miały je w obfitości... 

Wiara, która nie potrafi wejść w rany Pana, nie jest wiarą!
Wiara, która nie jest zdolna by była miłosierną, tak jak znakami miłosierdzia są rany Pana - nie jest wiarą, jest ideą, jest ideologią.
Nasza wiara jest ucieleśniona w Boga, który stał się ciałem, który stał się grzechem, który dla nas poniósł rany.
Ale jeśli chcemy wierzyć na serio i mieć wiarę, musimy podejść i dotknąć tej rany, okryć pieszczotami tę ranę, a także pochylić głowę i pozwolić, aby inni umiłowali nasze rany...
Franciszek papa 

Brak komentarzy: