niedziela, 21 czerwca 2020

Dzień po dniu

21 czerwca 2020

W Twojej dobroci wysłuchaj mnie, Panie...

Pan jest przy mnie jako potężny mocarz...

Jesteś blisko mnie - Panie Jezu Chryste...
Ogarniasz mnie miłością - przyjaźnią...
Uczysz mnie życia wiarą w ciemności...
Dajesz odwagę, by dawać świadectwo...

Nie bójcie się ludzi!...

 Wiara rodzi się ze spotkania z pierwotną miłością Bożą, w którym ukazuje się sens i dobroć naszego życia. Zostaje ono oświecone w takiej mierze, w jakiej włącza się w dynamikę zapoczątkowaną przez tę miłość, to znaczy, gdy staje się drogą zmierzającą do pełni miłości i jej praktykowaniem. Światło wiary jest w stanie uwydatnić bogactwo ludzkich relacji, to, że mogą trwać, być wiarygodne, ubogacać wspólne życie. Wiara nie oddala od świata i nie jest czymś oderwanym od konkretnego zaangażowania współczesnych ludzi.
Franciszek - Benedykt 

Brak komentarzy: