czwartek, 25 czerwca 2020

Dzień po dniu

25 czerwca 2020

Wyzwól nas, Boże, dla imienia Twego...

Jeśli Mnie kto miłuje, będzie zachowywał moją naukę, a Ojciec mój umiłuje go i przyjdziemy do niego...

To za mało wiarę opierać na wiedzy o istnieniu Boga...
Trzeba zaprosić Jezusa jako Pana i uwierzyć w Miłość...
Odkryć drogę przykazań i odczytać misję powołania...
Duch Boży poprowadzi nas, abyśmy wolę Bożą spełnili...

Nie każdy, kto mówi Mi: Panie, Panie!, wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie...

W jedności z wiarą i miłością, nadzieja kieruje nas ku pewnej przyszłości, która wpisuje się w perspektywę inną niż iluzoryczne propozycje bożków tego świata, a która daje nam nowy zapał i nową siłę do codziennego życia. Nie pozwólmy, by nam skradziono nadzieję, nie pozwólmy, żeby zniszczyły ją natychmiastowe rozwiązania i propozycje, które blokują nas na drodze, «rozpraszają» czas, przemieniając go w przestrzeń. Czas zawsze przewyższa przestrzeń. W przestrzeni krystalizują się projekty, czas natomiast zawsze kieruje ku przyszłości i pobudza do tego, by iść z nadzieją.
Franciszek

Brak komentarzy: