środa, 8 kwietnia 2009

Dzień po dniu

8 kwietnia 2009

Podałem grzbiet mój bijącym i policzki moje rwącym mi brodę.
Nie zasłoniłem mojej twarzy przed zniewagami i opluciem.

Ostatni dzień Wielkiego Postu. Sługa Jahwe doświadcza cierpienia.
W wersetach pieśni Izajasza widzimy biczowanie i wyszydzenie Jezusa.
Dziś ogromne kolejki ludzi do spowiedzi.
Ostatni moment oczyszczenia.
Jutro zaczyna się Pascha.

Wszedłem dziś na końcówkę wykładu Tomka na Kursie Alfa.
Uświadomiłem sobie jak ważne jest przekonywująca argumentacja bóstwa Jezusa i Jego zmartwychwstania.
To są fundamentalne prawdy chrześcijaństwa.
Wierzymy, że Jezus jest Synem Bożym.
Wierzymy, że Jezus zmartwychwstał i żyje.
Trzeba nam umieć ukazać tym, którzy wątpią.
Mam dwie książki Josha McDowella.
Więcej niż cieśla - to książka o Jezusie, Jego bóstwo i zmartwychwstaniu.
Druga książka to (NIE)? WIARYGODNE ZMARTWYCHWSTANIE - to apologetyczna rozprawa wokół fundamentalnego wydarzenia i implikacje wynikające z tego fakty. przesłanie tej książki można wyrazić - Zmartwychwstanie Jezusa to jedyna nadzieja świata.

Brak komentarzy: