środa, 1 kwietnia 2009

Dzień po dniu

1 kwietnia 2009

Prawda was wyzwoli

Człowiek szuka prawdy.
Wertuje biblioteki, strony w internecie, pyta ludzi, obserwuje świat, myśli.
Prawda nadaje kształt naszemu życiu, naszej codzienności.
Nieprzyjaciel człowieka, szatan posiał w sercu człowieka ziarno kłamstwa.
Trudno człowiekowi rozpoznać, co jest z prawdy, a co z kłamstwa.
Jezus wchodzi w świat ciemności jako światłość świata.
Wnosi w świat prawdę odwieczną - Ja jestem Prawdą.
Ja się na to narodziłem i na to przyszedłem na świat, aby dać świadectwo prawdzie.
Człowiek uwikłany w świat wchodzi w różne uzależnienia i staje się niewolnikiem.
Przede wszystkim jest niewolnikiem grzechu.
Świat iluzji potrafi zawładnąć myśleniem człowieka i jego życiem.
Jezus przychodzi, aby nas wyzwolić.
Odkrywamy to teraz - na drodze Wielkiego Postu.
Jezus prowadzi nas ku Golgocie.
Tam umierając na krzyżu objawia nam Miłość.
Pascha w Egipcie była wyzwoleniem dla ludu niewolników.
Pascha Jezusa niesie wyzwolenie i ocalenie dla nas dziś.

Prawda was wyzwoli

Brak komentarzy: