czwartek, 30 grudnia 2010

Dzien po dniu

30 grudnia 2010

Nie miłujcie świata ani tego, co jest na świecie.
Jeśli kto miłuje świat, nie ma w nim miłości Ojca.
Wszystko bowiem, co jest na świecie, a więc: pożądliwość ciała, pożądliwość oczu i pycha tego życia nie pochodzi od Ojca, lecz od świata.
Świat zaś przemija, a z nim jego pożądliwość; kto zaś wypełnia wolę Bożą, ten trwa na wieki.

Takie słowo dziś jest dane.
Żyjemy na świecie, który stworzył Bóg.
Ale świat odwrócił się od Boga.
Pogrążony w ciemności kusi człowieka, aby go wessać w swoje tryby.
Nie miłujcie świata - miłujcie Boga, który pierwszy nas umiłował.
Podążajcie za Jezusem, który prowadzi nas drogą woli Bożej.
Wszystko przemija, a my idziemy przez świat do wiekuistych przeznaczeń, do Domu Ojca. Przemija postać tego świata.
Czas ucieka - wieczność czeka.

Panie Jezu, który przyszedłeś na świat, aby nas zbawić; dziękuję Ci za dar wiary.
Ty wchodzisz w moje życie i otwierasz mi oczy, abym widział perspektywę Twojego prowadzenia i złudne iluzje, które kuszą i sprowadzają na manowce fałszu.
Proszę, niech Duch Święty prowadzi mnie Twoją drogą.
Niech oświeca mnie i daje moc do właściwego wyboru.
Niech przemienia moje serce.
Przyjdź Duchu Święty.

Brak komentarzy: