sobota, 25 grudnia 2010

Dzień po dniu

25 grudnia 2010 wieczorem

Zabrzmijcie radosnym śpiewem, wszystkie ruiny Jeruzalem.

Śpiew radości rozbrzmiewa po całej ziemi.
Oto Pan przychodzi do swoich dzieci.
Przychodzi, aby ich zbawić.

Gdy dobiega koniec dnia wyznaję, że Jezus prawdziwie narodził się w Betlejem z Maryi Dziewicy.
Przyszedł Bóg na świat, aby odkupić człowieka i nadać mu nową tożsamość.
Przyszedł, aby mnie odrodzić i nadać nowy kierunek mojemu życiu.

Dziękuję Ci Jezu, że mnie zbawiłeś przez Krzyż i Zmartwychwstanie.
Dziękuję za Twoją bliskość i powołanie moje dla Twojego królestwa.
Na nowo zawierzam Tobie Jezu moje życie i wyznaję, że Ty jesteś moim Panem i Zbawcą.
Tobie oddaję każdy dzień i przyszłość moją - prowadź mnie.
Niech Twój Święty Duch rozpali miłość w moim sercu i niech mnie prowadzi.

Brak komentarzy: