niedziela, 23 marca 2014

Dzień po dniu

23 marca 2013

Uderzysz w skałę, a wypłynie z niej woda, i lud zaspokoi swe pragnienie.

Uderzyli w Jezusa i wypłynęła z Niego Woda Życia...
Duch Święty zaspokoił pragnienie ludu...
Skałą naszego życia jest Jezus...
Wodą, która wypływa ze Skały jest Duch Święty...

Daj Mi pić...
Każdy, kto pije wodę, znów będzie pragnął. Kto zaś będzie pił wodę, którą Ja mu dam, nie będzie pragnął na wieki, lecz woda, którą Ja mu dam, stanie się w nim źródłem wody wytryskującej ku życiu wiecznemu.

Jezus odczuwa pragnienie miłości...
On kocha nas i pragnie, abyśmy Go kochali...
Gdy otworzymy się na Wodę Ducha Świętego...
Staniemy się źródłem-świątynią Ducha Świętego...

Miłość rozlana w sercach naszych będzie rozlewała się wokół nas...
Będziemy świadectwem Boga do nas i ludzie będą zaspakajać swoje najgłębsze pragnienia...
Duch Święty będzie udzielał się przez nas...
Aby inni uwierzyli, że Jezus jest jedynym Zbawicielem świata...

Samarytanka spotkała Jezusa i stała się misjonarką...
Skutecznie dawała świadectwo o Jezusie...
Dziś każdy, kto naprawdę spotkał Jezusa ma być misjonarzem...
Aby świat został przemieniony przez Ducha Świętego...


Brak komentarzy: