czwartek, 6 marca 2014

Dzień po dniu

6 marca 2014

Wybierajcie więc życie, abyście żyli wy i wasze potomstwo, miłując Boga swego, Pana,słuchając Jego głosu, lgnąc do Niego; bo tu jest twoje życie i długie trwanie twego pobytu na ziemi...

To najważniejszy wybór - wybrać Boga, to wybrać życie...
Bóg jest Panem życia, Dawcą życia, jest samym Życiem...
Wiara jest łaską, darem Boga, który wychodzi do człowieka z przyjaźnią...
Wiara jest decyzją człowieka, który otwiera się w spotkaniu...

Wybór Boga to przyjęcie Miłości, która ożywia nas...
To wyruszenie w drogę, jak Izrael przez pustynie do Ziemi Obiecanej...
To wejście na drogę Jezusa z krzyżem, zaparciem się siebie i misją miłości...
To przejście na drugi brzeg - z niewoli ku wolności, ze śmierci do życia...

Ojcze uwielbiam Cię w Twojej miłości...
Dziękuję Ci za dar życia i wiary - cudownie mnie stworzyłeś...
Dziękuję za Jezusa Twojego Syna...
Za Jego mękę, krzyż i zmartwychwstanie...

Wyznaję wiarę w Ciebie, Ty pierwszy mnie umiłowałeś...
Tobie oddaję moje życie, mój grzech i moja drogę powołania...
Jesteś moim Panem i Zbawicielem...
Jesteś moją drogą, prawdą i życiem...

Bądź Królem mojego serca i prowadź mnie...
Dziękuję Ci za dar przyjaźni - jesteś moim Przyjacielem...
Chcę iść za Tobą, chcę służyć Tobie w moich braciach i siostrach...
Chcę być darem Twojej miłości dla Kościoła...

Syn Człowieczy musi wiele wycierpieć; będzie odrzucony przez starszyznę, arcykapłanów i uczonych w Piśmie; będzie zabity, a trzeciego dnia zmartwychwstanie...

Jeśli kto chce iść za Mną, niech się zaprze samego siebie, niech co dnia weźmie krzyż swój i niech Mnie naśladuje...

Bo cóż za korzyść ma człowiek, jeśli cały świat zyska, a siebie zatraci lub szkodę poniesie?...


Brak komentarzy: