poniedziałek, 31 marca 2014

Dzień po dniu

31 marca 2014

Uwierzył człowiek słowu, które Jezus powiedział do niego...

Wiara to relacja między Jezusem a człowiekiem...
Relacja miłości pełna zaufania i oddania...
Wiara rodzi się w spotkaniu ze Słowem...
Uwierzyć Słowu - jak Abraham, jak Maryja...

Uwierzył człowiek, że Jezus może uzdrowić jego syna...
Czy ja dzisiaj wierzę słowu, które słyszę głoszone w Kościele...
Czy ja wierzę, że Jezus może mnie uzdrowić...
Czy jestem otwarty na słowo Jezusa, czy ufam słowu...

Nawrócenie na drodze Wielkiego Postu jest otwarciem się na Słowo Pana...
Nawrócić się, to uwierzyć Jezusowi, który jest dobrym Bogiem...
On pragnie mojego dobra, bo przecież umarł za mnie na krzyżu...
On jest jedynym zbawicielem świata, jest moim zbawcą...

I uwierzył on sam i jego rodzina...

Wiara rozprzestrzenia się w środowisku...
Rodzina, bliscy doświadczają cudu uzdrowienia...
Rozpoznają działanie Jezusa, który powiedział: Syn twój żyje...
Tak jest i dziś - wiara zatacza kręgi, dotyka i budzi ludzi z otoczenia...

Nasze świadectwo życia ma znaczenie dziś...
Moja wiara ma wpływ na moje otoczenie...
Mam być świadkiem postawą życia i słowem...
Wiara otwiera nas na nowy świat...

Oto ja stwarzam nowe niebiosa i nową ziemię...
Nie będzie się wspominać dawniejszych dziejów ani na myśl one nie przyjdą...
Będzie radość i wesele na zawsze z tego, co Ja stworzę...

Brak komentarzy: