czwartek, 20 lipca 2017

Dzień po dniu

20 lipca 2017

Pan Bóg pamięta o swoim przymierzu...

Odpowiedział Bóg Mojżeszowi: JESTEM, KTÓRY JESTEM...i dodał: Tak powiesz synom Izraela: JESTEM posłał mnie do was...

Przychodzimy do Ciebie - Ty objawiasz nam swoje oblicze...
Jesteś - tylko Ty jesteś Bogiem - Jedynym - nie ma innego...
Przychodzisz - wyzwalasz z niewoli - posyłasz do innych...
Jezus przyszedł do nas - jest naszym ocaleniem dziś i tu...

Dzieje świata są w Twoim ręku, Panie - jesteś w moim życiu...
Nie rozumiem wydarzeń - katastrofy mnie dotykają - jest Krzyż...
Twoje brzemię jest wejściem w wolność ku miłości w powołaniu...
W Twoim Sercu składam całe "dziś" - niepokoje i nadzieje ludzi...

Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię...

Brak komentarzy: