piątek, 27 kwietnia 2018

Dzień po dniu

27 kwietnia 2018

Tyś moim Synem, Ja Cię dziś zrodziłem...

Niech się nie trwoży serce wasze.
Wierzycie w Boga?
I we Mnie wierzcie!...

Wierzymy w Ciebie, Jezu i idziemy za Tobą...
Ty jesteś drogą, która prowadzi do Boga Ojca...
Ty jesteś prawdą, która wyzwala z grzechu...
Ty jesteś życiem - nieśmierlelność i chwała...

Zaufałem Tobie, Panie - nie lęka się moje serce...
Twój Duch mnie umacnia, oczyszcza i uświęca...
Odczytuję misję ewangelizacyjną dziś dla mnie...
Spotykam ludzi, którzy szukają Ciebie Chryste...

Wiara w Ciebie, Jezu jest odwagą i radością...
Nie ma pustki - jest pełnia miłości w Duchu...
Nie ma czasu, który się nie liczy - Ty jesteś...
Twoja misja jest zadaniem, które nie męczy...

Ja jestem drogą i prawdą i życiem.
Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie...

Brak komentarzy: