piątek, 2 stycznia 2015

Dzień po dniu

2 stycznia 2015

Ziemia ujrzała swego Zbawiciela...

Ja chrzczę wodą. Pośród was stoi Ten, którego wy nie znacie, który po mnie idzie, a któremu ja nie jestem godzien odwiązać rzemyka u Jego sandała...

Idzie Jezus, którego ludzie nie znają...
Odczytują znaki Jego przyjścia, ale są ślepi...
On jest, a oni go nie widzą - nie wiedzą, że to On...
On zmieszał się z tłumem, przechodził obok mnie...

Kłamstwo szatana zaślepia i podaje fałszywe prawdy...
Tyle ludzi jest zwiedzionych przez oszusta...
Tyle herezji i iluzji wyszło z chorych umysłów...
Tylko chodzi o to, aby człowieka sprowadzić na manowce...

Kto ty jesteś?...
Ja nie jestem Mesjaszem?...
Jam głos wołającego na pustyni: Prostujcie drogę Pańską... 

Kim jest Jezus dla ciebie, czy Go spotkałeś - czy Go znasz?...
Jakie miejsce jest dla Niego w twoim życiu?...
Czy słuchasz Jego nauki, czy ufasz Mu, czy liczysz się z Nim?...
Czy wierzysz, że On kocha ciebie - że umarł za ciebie na krzyżu?...

Kim ty jesteś, czy znasz swoje imię i przeznaczenie?...
Czy wierzysz, że jesteś dzieckiem Boga i przyjacielem Jezusa?...
Jakie to ma znaczenie dla twojego życia - pracy, cierpienia?...
Czy wiesz, że Jezus ciebie potrzebuje?...

Wielokrotnie przemówił niegdyś Bóg do ojców przez proroków, a w tych ostatecznych dniach przemówił do nas przez Syna...

Brak komentarzy: