piątek, 23 stycznia 2015

Dzień po dniu

23 stycznia 2015

Łaska i wierność spotkają się ze sobą...

Jezus wyszedł na górę i przywołał do siebie tych, których sam chciał, a oni przyszli do Niego...

Jezus przywołuje ciebie i mnie...
Wzywa nas po imieniu i zaprasza do przyjaźni...
On wejrzał na nas z miłością i powołał...
Wchodzimy na górę naszych możliwości i wyżej...

Wybranie jest łaską dobroci Bożej...
Możesz odejść swoją drogą - powiedzieć NIE...
Maryja powiedziała TAK - i wszystko się zaczęło...
TAK jest nowym początkiem - przygoda miłości...

Żniwo jest wielkie - jesteś potrzebny Panu...
Iść w ciemność ze światłem wiary i miłości...
Nieść uzdrowienie i pokój ludziom wątpiącym...
Wiele jest serc, które czekają na Ewangelię...

Nie wyście Mnie wybrali, ale Ja was wybrałem, abyście szli i owoc przynosili...

 Wierzący, przyjmując dar wiary, zostaje przemieniony w nowe stworzenie. Otrzymuje nowe istnienie, istnienie synowskie, staje się synem w Synu.
Lumen Fidei 19

  

Brak komentarzy: