niedziela, 25 czerwca 2017

Dzień po dniu

25 czerwca 2017

W Twojej dobroci wysłuchaj mnie, Panie...

Pan jest przy mnie jako potężny mocarz...

Jesteś blisko Panie - podtrzymujesz mnie, gdy padam...
Otaczają mnie wrogowie - Pan stoi i pociesza mnie...
Chcą mnie wykluczyć - Pan mnie kocha i przygarnia...
Ufam Panu - nie lękam się być Jego uczniem...

Przez jednego człowieka grzech wszedł na świat...

W Adamie wszyscy jesteśmy zanurzeni w grzech...
Nosimy w sobie konsekwencje naszych grzechów...
Jezus umarł na krzyżu - odkupił całą ludzkość...
Jest nowym Adamem - w Nim jest nasze ocalenie...  

Nie bójcie się tych, którzy zabijają ciało...

Jesteśmy misjonarzami Jezusa w świecie...
Są przeciwności - nie możemy się wycofać...
Ludzie mogą nas odrzucać - nawet zabić...
Nie lękaj się - jesteśmy w rękach Boga...

Jesteście ważniejsi niż wiele wróbli...   

Brak komentarzy: