niedziela, 9 marca 2008

Dzień po dniu

9 marca 2008

Ja jestem zmartwychwstaniem i życiem. Kto we Mnie wierzy, to choćby umarł, żyć będzie. Każdy, kto żyje i wierzy we Mnie, nie umrze na wieki. Wierzysz w to?

W co ja właściwie wierzę?
Jest świat niewidzialny, duchowy - jakaś Siła Wyższa, jakaś Energia Kosmiczna, Demiurg.
Jest jakiś Bóg - różne ma imiona w różnych religiach. Żydzi mówią - Jahwe.
Jest Jezus Chrystus, Syn Boga Żywego, który przyszedł na świat i swoim życiem objawia nam oblicze Boga.
Jest Ojciec i Syn i Duch Święty - Trzy Osoby, a Jeden Bóg.
Bóg jest Miłością.
W jakiego ja Boga wierzę?

Spotkanie przy grobie Łazarza.
Dlaczego Jezus "odwołał" Łazarza z powrotem, przecież tam było lepiej - bo tam jest lepiej niż tu.
Czy Jezus ulitował się nad płaczącą Marią, czy nad Łazarzem?
Jakie to ma odniesienie do nas dziś?

Jest to pewne - idziesz ku śmierci.
Dla nieśmiertelności Bóg stworzył człowieka.
Ja jestem zmartwychwstaniem i życiem.
Trzeba umrzeć, aby żyć.
Kto zachowa swoje życie - straci je.
A kto straci swoje życie - zachowa je na życie wieczne.

Oto otwieram wasze groby
i daję wam nowe serce i nowego ducha - abyście żyli.

Ci którzy żyją według ciała, Bogu podobać się nie mogą.

Brak komentarzy: