wtorek, 11 marca 2008

Dzień po dniu

11 marca 2008


Jeżeli nie uwierzycie, że JA JESTEM, pomrzecie w grzechach swoich.

Wiara otwiera nas na zbawienie, które jest darem miłującego Boga.
Bóg dał Swojego Syna, ale człowiek może Go odrzucić, a może Go przyjąć.
Gdy Go przyjmuje doświadcza zbawienia.
To przyjecie Jezusa jest aktem wiary.
Jezus przychodzi i objawia się Żydom i mnie.
Oczekuje, że ja Mu uwierzę, że On jest Synem Bożym.
Tak wierzę Panie - powiedziała Marta, gdy Jezus przy grobie Łazarza objawił, że jest Mesjaszem, Synem Bożym.
Akt wiary otwiera drogę wiary i jest to droga uczniostwa.
Będziecie uczniami moimi - mówi Jezus.
On jest naszym Mistrzem i Nauczycielem.
On objawia nam tajemnice Królestwa Bożego i wprowadza nas do niego.

Gdy wywyższycie Syna Człowieczego, wtedy poznacie, że JA JESTEM i że Ja nic sam z siebie nie czynię, ale że mówię to, czego Mnie Ojciec nauczył. A Ten, który Mnie posłał, jest ze Mną; nie pozostawił Mnie samego, bo Ja zawsze czynię to, co się Jemu podoba.

Jezus został wywyższony na krzyżu.
Gdy patrzę na krzyż przez pryzmat wiary - rozpoznaję w Jezusie z Nazaretu Tego, który jest odwieczny, który rozmawiał z Mojżeszem w krzewie gorejącym i objawił swoje imię JA JESTEM - JAHWE.
To jest On, posłany przez Ojca, który umiłował świat i posłał Syna.
Ojciec i Syn są jedno, a spójnią jedności jest Duch Święty.

Spór o osobę Jezusa trwa.
Wielu Go dziś podziwia, ale nie uznaje w Nim Syna Bożego.
Nowe życie rozpoczyna się w nas, gdy otwieramy serca i wyznajemy, że On jest Synem Bożym, że On jest Zbawicielem świata.

Brak komentarzy: