czwartek, 3 lutego 2011

Dzień po dniu

3 lutego 2011

Oni więc wyszli i wzywali do nawrócenia.
Wyrzucali też wiele złych duchów oraz wielu chorych namaszczali olejem i uzdrawiali.

Jezus posyła uczniów jeszcze przed swoją paschą.
Czynią to, co On czynił.
Duch Boży przez nich działał.

Jezus posyła Kościół z misją wobec świata.
Pięćdziesiątnica to nowy początek - Duch Święty zstępuje i namaszcza...
To się dokonuje nieustannie - nieustanna Pięćdziesiątnica...

Jesteśmy w drodze przez świat i niesiemy Światło Miłości...
Przebijamy się przez dżunglę ciemności - błędów, wypaczeń, agresji...
Świat nas rani, odrzuca, ale potrzebuje...

Jezus mówi: posyłam was jak owce między wilki,
ale nie lękajcie się, Jam zwyciężył świat.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Przepraszam ,że piszę w komentarzu ale na blogu nie mogłam znaleźć żadnego "namiaru" na Księdza.

Mam na imię Ewa, obecnie piszę pracę na temat uczestnictwa kapłanów/zakonników w blogosferze. Ankieta jest w pełni anonimowa. Uzyskane informacje wykorzystam jedynie w postaci zbiorczych zestawień statystycznych.

Jeśli chciałby mi Ksiądz pomóc i wypełnić ankietę proszę o kontakt-adres: elaskarzewska@gmail.com

Ewentualne pytania i uwagi również proszę wysyłać na ten adres e-mail.
Z góry dziękuję za poświęcony mi czas i szczere odpowiedzi!