niedziela, 27 lutego 2011

Dzień po dniu

27 lutego 2011

Czyż może niewiasta zapomnieć o swym niemowlęciu, ta, która kocha syna swego łona? A nawet gdyby ona zapomniała, Ja nie zapomnę o tobie.

Bóg jest blisko, nawet gdy nie czujemy Jego bliskości, jesteśmy sami i jest nam źle...
Bóg zna mnie i pamięta o mnie...
Do głębi swoją miłością przenika moje istnienie...
Cierpi, gdy Go odrzucam, ignoruję, gdy czynię jawnie zło...
A jednak nie odstępuje ode mnie...

Nie troszczcie się zbytnio o swoje życie.

Bóg troszczy się o mnie...
Chce, abym Mu zaufał...
On zaufał mi i zna moje najgłębsze braki i potrzeby...
On czuwa gdy ja śpię...

Niech ludzie uważają nas za sługi Chrystusa i za szafarzy tajemnic Bożych!
A od szafarzy już tutaj się żąda, aby każdy z nich był wierny.

Być sługą Jezusa to iść za Nim i pełnić wolę Bożą, pracować dla królestwa Bożego...
Być szafarzem tajemnic Bożych to dawać miłość Bożą...
Być wiernym aż do śmierci to służyć z całym oddaniem...
Cała troska skupia się na służbie, aby wszyscy otrzymali miłość i nikt nie został pominięty...

Brak komentarzy: