piątek, 18 lutego 2011

Dzień po dniu

18 lutego 2011

Kto chce zachować swoje życie...

Kto nie chce zachować swego życia?
Życie jest najważniejszą wartością dla człowieka.
Jest darem samego Boga...
Jest powołaniem do świętości...
Chrystus przyszedł, aby owce miały życie i to w obfitości...

Kto straci swe życie z powodu Mnie i Ewangelii, zachowa je...

Umierać za Chrystusa - jak to czynili męczennicy - to droga życia...
Stracić życie to oddać je Bogu i ludziom w akcie miłości...
Mój czas, moje pieniądze, moja praca i służba... wszystko oddać, aby żyć...
Odkręcić się od swego ja - wszystko ma być dla mnie...
Nie - ja mam być oddany wszystkim...

Niech się zaprze samego siebie

Nasze życie każdego dnia naznaczone jest przez wiele małych znaków...
Ktoś służy drugiemu, jest przy chorym, ma czas wysłuchać strapionego, wspiera finansowo ubogiego... oddaje siebie...
Ten kto zapiera się siebie, traci kawałek swego życia...
Ten ocaleje kto oddaje siebie, kto zapiera się siebie...

Brak komentarzy: