piątek, 25 lutego 2011

Dzień po dniu

25 lutego 2011

Wierny bowiem przyjaciel potężna obrona, kto go znalazł, skarb znalazł.

Szukamy przyjaciół od dziecka...
Chcemy mieć kogoś bliskiego, kto nam ufa, my jemu; i możemy mu powierzyć najbardziej nasze sprawy...
Wiemy, że stoi przy nas, jest wsparciem gdy wali się świat, ufa nam, a my jemu, jest wierny... Taki przyjaciel jest skarbem.

Żyjemy w świecie wielu ludzi, ale często jesteśmy bardzo samotni...
W dążeniach naszych często ludzie nas nie rozumieją, zazdrość i rywalizacja nas niszczy...

Potrzeba wspólnoty przyjaznej - ludzi, których łączą wartości, wspólne dążenia, zaangażowania...
Wspólnoty gdzie będziesz akceptowany ze swoimi słabościami i problemami...

Dziękuję Bogu za wspólnotę...
Tu mam przyjaciół...
Doświadczam pięknych relacji ludzi do mnie i wobec siebie...
Nie jestem sam...
Wspólnota moja jest moją rodziną...
Jezus jest pośród nas - nasz najlepszy Przyjaciel.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Przyjazn jest najpiekniejszym darem czlowieka wzgledem drugiego czlowieka.Jezeli nie mamy szczescia i czujemy sie samotni dobrze ,ze jest taka pociecha,ze Boga jest zawsze przy nas i jest zawsze wsparciem.
Jednak jestesmy ludzmi i najgorsze co moze nas spotkac to pustka samotnosci,to brak innych zyczliwych ludzi obok nas.Straszna jest samotnosc. www.dsdm.bloog.pl