niedziela, 6 lutego 2011

Dzień po dniu

6 lutego 2011

...wówczas twe światło zabłyśnie w ciemnościach,
a twoja ciemność stanie się południem.

Człowiek jest ciemnością, bo jest w nim grzech - pycha, arogancja, egoizm, nieczystość, zwątpienie...
Bóg jest światłością i nie ma w nim żadnej ciemności.
Jezus przynosi na świat światło miłości i prawdy...
Uczniowie Jezusa przez akt wiary i otwarcie się na Ducha Świętego stają się synami światłości.
Szaweł gdy spotkał Jezusa stał się apostołem Jezusa ukrzyżowanego - to jest blask światłości...
Jezus ukrzyżowany jest światłością odwieczną - dlatego tak bardzo razi bezbożników Jego blask...
Jest to blask Miłości, która powala - jak Szawła pod Damaszkiem...

Misja uczniów - jesteś solą dla ziemi...
jesteś światłem dla świata...

Sól zwietrzała, straciła esencję, moc - jest mdła...
Nie nadaje się do niczego, tylko na wyrzucenie i podeptanie
Tak można powiedzieć o przeciętnym katolicyzmie... to boli, ale to jest prawda...
Oni chcą tylko zabawy, pieniędzy, prezerwatyw, in vitro i żeby Kościół się poprawił...
Co zrobić, aby odzyskać moc...
Aby światło moje rozbłysło...
Aby moja ciemność stała się południem...

Wy jesteście solą - jesteście miłością dla ludzi...
Wy jesteście światłem - jesteście prawdą dla ludzi...

Brak komentarzy: