piątek, 12 lipca 2013

Dzień po dniu

12 lipca 2013

Oto Ja was posyłam jak owce między wilki...

Misja Jezusa w świecie kończy się na Golgocie...
Ale to nie koniec - pusty grób ukazuje perspektywę nową...
Ciąg dalszy należy do Jego uczniów - posyłam was...
Misja uczniów nie jest łatwa - ma znamiona misji Mistrza...
Będziecie prześladowani, odrzuceni, ale będą was słuchać...
Krew wasza będzie rodzić nowe zastępy uczniów...
Nie lękajcie się ich - Ja jestem z wami...

Nie wy będziecie mówili, lecz Duch Ojca waszego będzie mówił przez was...

Wasze słowa będą natchnione Duchem Ojca...
Nie ostoją się wobec waszego świadectwa...
Daję wam moc burzenia warowni...
Będziecie cierpieć, ale pamiętajcie - Jam zwyciężył świat...
Słowa moje będziecie wypowiadali w mocy Ducha...
Słowa te będą prześwietlać fałsz knować wobec was...
Kocham was i pragnę, aby świat uwierzył, że Bóg mnie posłał...
Aby uwierzyli w Miłość, którą Bóg ich umiłował...
Ja objawiam tę miłość i życie swoje za nich składam w ofierze...
Wy jesteście świadkami tego...

Będziecie w nienawiści u wszystkich z powodu mego imienia.
Lecz kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony.

Trwajcie w miłości Mojej...
Jestem obecny w waszym osamotnieniu i bólu...
Nie lękajcie się - włos z głowy wam nie spadnie...
Przejdziecie przez śmierć, ale jest życie i zmartwychwstanie...
Potrzebne jest wasze świadectwo i ofiara...
Bądźcie wytrwali i nieskazitelni...

Wiara, którą przyjmujemy od Boga jako dar nadprzyrodzony, jawi się jako światło na drodze, wskazując kierunek naszej wędrówki w czasie... 
Wiara nie mieszka w mroku; jest ona światłem dla naszych ciemności.
LUMEN FIDEI 4

Brak komentarzy: