sobota, 20 lipca 2013

Dzień po dniu

20 lipca 2013

Oto mój Sługa, którego wybrałem,
umiłowany mój, w którym moje serce ma upodobanie.
Położę ducha mojego na Nim,
a On zapowie prawo narodom.
Nie będzie spierał ani krzyczał,
i nikt nie usłyszy na ulicach Jego głosu.
Trzciny zgniecionej nie złamie
ani knotka tlejącego nie dogasi,
aż zwycięsko sąd przeprowadzi.
W Jego imieniu narody nadzieję pokładać będą.

Jezus posłany przez Ojca namaszczony Duchem Świętym...
Przychodzi na świat, aby wypełnić plan zbawienia świata...
Posłuszny Ojcu składa swoje życie na krzyżu...
Objawia nam miłość Boga i wyzwala nas z niewoli szatana...

Dziś twoje życie jest misją Jezusa w świecie...
Dziś ty i ja namaszczeni Duchem Świętym...
Mamy głosić Ewangelię aż po krańce ziemi...
Mamy wyzwalać i uzdrawiać uciemiężonych...

Wiara jest łaską, ale staje się misją uczniów...
Nie można zamknąć się we własnym światku ocalonych...
Bóg otwiera oczy i wzbudza współczucie...
Czyni nas sługami, jak Jezus był sługą...

Spotkanie z Chrystusem, pozwolenie, by nas ujęła i prowadziła Jego miłość, poszerza horyzont życia, daje mu mocną nadzieję, która nie zawodzi. Wiara nie jest ucieczką dla ludzi mało odważnych, lecz poszerzeniem przestrzeni serca.
LUMEN FIDEI 53

Brak komentarzy: