czwartek, 18 lipca 2013

Dzień po dniu

18 lipca 2013

Przyjdźcie do Mnie wszyscy,
którzy utrudzeni i obciążeni jesteście,
a Ja was pokrzepię...

Jezus zaprasza mnie, abym zbliżył się do Niego...
On chce, abym oddał Mu mój grzech i trud zmagania się ze słabością...
On chce, abym otworzył się w moim lęku i samotności na Jego przyjaźń...
Jezus jest blisko mnie i chce, abym chciał być blisko Niego...

Jezus przyszedł na świat, aby wejść w nasze życie...
Puka do moich drzwi...
Oto stoję u drzwi i kołaczę...
Nie lękaj się - otwórz drzwi Chrystusowi...

On zna ciebie bardziej niż ty znasz siebie...
Zna twoją słabość i twój trud...
Chce być z tobą, aby cię podźwignąć...
Jest jedynym Zbawicielem...
Jest twoim ocaleniem...
Jest całą twoją nadzieją...

Wiara chrześcijańska jest wiarą w Miłość pełną, w jej skuteczną moc, w jej zdolność przemieniania świata i wyjaśniania czasu: Myśmy poznali i uwierzyli miłości, jaką Bóg ma ku nam. W miłości Bożej, objawionej w Jezusie, wiara dostrzega fundament, na którym opiera się rzeczywistość i jej ostateczne przeznaczenie.
LUMEN FIDEI 15

Brak komentarzy: