środa, 14 maja 2014

Dzień po dniu

14 maja 2014

Jak Mnie umiłował Ojciec, tak i Ja was umiłowałem. 
Trwajcie w miłości mojej.

Być uczniem Jezusa to uwierzyć w Miłość i trwać w niej...
Mamy być uczniami-misjonarzami...
Nie można być świadkiem nie będąc uczniem...
Uwierzyć i przyjąć miłość Jezusa i trwać w przyjaźni z Nim...

Nikt nie ma większej miłości od tej, gdy ktoś życie swoje oddaje za przyjaciół swoich...

Taka jest miłość Jezusa - oddał życie za przyjaciół...
Taka jest miara miłości, która ma się stawać coraz większa...
Nie można zatrzymać się w miłości na jakimś poziomie...
Trzeba iść do przodu, tak wzrastać, aby się dać całkowicie...

Ja was wybrałem i przeznaczyłem was na to, abyście szli i owoc przynosili...

Życie ucznia nie może być puste...
Idziemy wciąż do przodu w oddaniu i zapomnieniu o sobie...
Owocem mojego życia może być tylko miłość...
I to miłość na miarę Jezusa...

Nikt nie może nas pozbawić godności, jaką obdarza nas ta nieskończona i niewzruszona miłość. On pozwala nam podnieść głowę i zacząć od nowa, z taką czułością, która nas nigdy nie zawiedzie i zawsze może przywrócić nam radość.
Nie uciekajmy przed zmartwychwstaniem Jezusa, nigdy nie uważajmy się za zwyciężonych, niezależnie od tego, co się dzieje. Nic nie może być większe od Jego życia, które pozwala nam iść naprzód.
Evangelii Gaudium 3

Brak komentarzy: