niedziela, 18 maja 2014

Dzień po dniu

18 maja 2014

Ja jestem drogą i prawdą i życiem.
Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej, jak tylko przeze Mnie...

Wybieram drogę Jezusa, zawierzyłem Mu swoje życie...
Rozeznaję wolę Bożą i podążam za głosem Pana...
Droga prowadzi przez krzyż, ale jej kres to zmartwychwstanie i chwała...
Duch Święty wspomaga mnie, abym pokonywał przeszkody, nie zniechęcał się i nie zdezerterował...

Jezus w prawdzie swojego życie niesie mi wolność...
On wyzwala od grzechu i różnych uzależnień...
Objawia mi prawdę o Bogu, miłosiernym Ojcu...
W Nim poznaję kim jest człowiek i świat stworzony...

Bóg stworzył mnie dla miłości...
Pełnia życia to miłość, którą jestem obdarowany...
Miłość jest codziennością mojego życia...
W pełni żyć to kochać Boga i ludzi...

Jezus prowadzi mnie do Ojca...
Objawia mi oblicze Ojca...
Cel mojego życia to Dom Ojca...
Dla nieśmiertelności stworzył mnie Bóg...

Brak komentarzy: