piątek, 9 maja 2014

Dzień po dniu

9 maja 2014

Kto spożywa moje Ciało i pije moją Krew, trwa we Mnie, a Ja w nim...

Bóg do tego stopnia chce być w jedności z człowiekiem...
Ustanawia Eucharystię, aby przez pokarm Ciała i Krwi być w sercu człowieka...
Człowiek karmiąc się Eucharystią jest w zanurzony w Bogu...
Comunio czyli zjednoczenie miłosne Boga i człowieka...

Wielkie pragnienie miłości ludzkiego serca...
Przychodzisz Panie do nas jak chleb i wino...
Przemieniasz naszą pracę i cierpienie w siebie...
Chcesz być blisko i zawsze jesteś z nami...

Potrzebujemy Ciebie, Jezu...
Jesteś naszym życiem i sensem...
Jesteś przyjacielem i nadzieją...
Pełnia życia jest w Tobie...

Kto jesteś, Panie?
Ja jestem Jezus, którego ty prześladujesz...

Szaweł spotyka Jezusa, którego prześladuje...
Niszczy Kościół, który jest wspólnotą Jezusa...
Dzis jest wielu Szawłów, którzy potrzebują spotkania z Jezusem...
Kościół modli się za nich, o przemianę ich serc...

Bóg wchodzi w życie człowieka...
Dokonuje się przewrót wewnętrzny...
Szaweł staje się Pawłem...
Napełniony Duchem idzie i świadczy...

Wstań i wejdź do miasta, tam ci powiedzą, co masz czynić...


Brak komentarzy: