czwartek, 8 maja 2014

Dzień po dniu

8 maja 2014

Jeżeli Bóg z nami, któż przeciwko nam?

Bóg jest z nami - Emmanuel, ale czy ja jestem z Bogiem?...
Czy szukam Jego oblicza...
Czy otwieram się na Jego obecność...
Czy ufam Mu, czy wierzę, że On mnie kocha?
Czy daję się Mu kochać, czy nie uciekam przed Nim?...
Czy nie lękam się nagany, osądu, potępienia?...

Kto nas może odłączyć od miłości Chrystusowej?...

Ja sam mogę odłączyć się, odrzucić miłość Jezusa...
Mogę odrzucić Jego przebaczenie...
Mogę uciekać przed powołaniem...
Pozostanę sam w pustce i ciemności...

Ale we wszystkim tym odnosimy pełne zwycięstwo dzięki Temu, który nas umiłował...

Jestem nieudacznikiem, klęska za klęską...
Wszystko mi nie wychodzi, samotność i ruina...
A jednak jestem powołany do zwycięstwa...
To jest Jezus w moim życiu - to Jego zwycięstwo...

Każdy dzień jest zwycięstwem, jeśli w ręce Pana zechcesz oddać go...

Nie można ewangelizować bez dialogu. Nie można. Trzeba bowiem wychodzić z tego miejsca, w którym jest dana osoba, potrzebująca ewangelizacji. Jakże jest to ważne - warto tracić czas na ten żmudny dialog z konkretną osobą, którą Bóg nam daje, byśmy jej głosili Ewangelię. Chodzi o konkretną osobę, taką jaką ona jest w tej chwili, a nie jaką powinna być - to Bóg dokonuje ewangelizacji....
Łaska jest ważniejsza, niż cała biurokracja. Wiele razy stajemy się w Kościele firmą produkującą przeszkody, aby ludzie nie mogli zyskać łaski. Niech Pan pozwoli nam to zrozumieć... 
Franciszek papa - dziś


Brak komentarzy: